Cennik

Cennik szkolenia

Sprawdź inne opcje zakupu szkolenia oraz dodatkowe narzędzia dla Mistrzów Ceremonii Ślubnych, dostępne na naszej platformie

Co otrzymujesz?

  1. Dla najlepszych uczestników – możliwość podjęcia współpracy.
    Wszyscy Mistrzowie Ceremonii Ślubnych w zespole agencji SlubSymboliczny.pl, przeszli nasze szkolenie. To m.in. dzięki niemu, stale cieszymy się najlepszą opinią wśród Młodych Par.
  2. Dyplom ukończenia szkolenia, opatrzony numerem instytucji szkoleniowej oraz logiem Akademii Mistrzów Ceremonii Ślubnych. Poza dyplomem otrzymasz również oficjalne zaświadczenie potwierdzające uzyskane efekty uczenia się.
  3. Materiały szkoleniowe - praktyczne checklisty, scenariusze, procedury krok po kroku.
  4. Sporą dawkę bezcennej, praktycznej wiedzy o ślubach symbolicznych. Celowo przygotowaną w formie online abyś mógł/a efektywnie przyswoić wiedzę i przygotować się do pracy w roli Mistrza Ceremonii Ślubnych.
  5. Indywidualne sugestie do szlifowania umiejętności prowadzenia ślubów symbolicznych.
    Doskonale rozumiem, że proces nauki wymaga indywidualnego podejścia. Dlatego dostaniesz od nas kompleksowe, spersonalizowane sugestie.
  6. Lunch i przerwy kawowe w dniu warsztatu stacjonarnego.
  7. 3 godzinną konsultację indywidualną. Dlaczego nie oferujemy bezterminowego serwisu poszkoleniowego? Ponieważ zależy nam na tym abyś faktycznie skorzystał/a z naszego wsparcia trenerskiego. Bezterminowy serwis najczęściej oznacza brak motywacji do działania i okdładanie na później. Znasz to skądś?
  8. Rabaty – sprawdź aktualne rabaty na platformie
  9. Bonusy – sprawdź dodatkowe bonusy na platformie lub możliwość sfinansowania szkolenia przez BUR lub PUP – sprawdź szczegóły poniżej.

W ramach szkolenia zapewniamy komplet materiałów dydaktycznych, indywidualne wsparcie trenerskie oraz działania umożliwiające transfer wiedzy do praktyki.

Działamy legalnie - wystawiamy faktury

Kurs online zwraca się już po 2 ślubach!

Jeśli chcesz już za kilka dni być gotowa/y do poprowadzenia ceremonii ślubnej, zacznij działać teraz.

KUP SZKOLENIE

Dofinansowanie

Nasze szkolenia dostępne są w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Publikacja w BUR możliwa jest tylko po przejściu procesu rekrutacyjnego, którego założeniem jest selekcja instytucji szkoleniowych pod kątem jakości świadczonych usług. Dodatkowo tylko te instytucje, które spełniają restrykcyjne warunki mogą ubiegać się o możliwość dofinansowania swoich usług z funduszy europejskich.
Szkolenia Akademii GLAMOUR EVENT spełniają najwyższe standardy dlatego też możesz ubiegać się o dofinansowanie z PARP.

PARP dofinansowuje zarówno instytucje jak i osoby prywatne chcące rozwijać swoje kompetencje oraz realizować zamierzone cele edukacyjne i biznesowe. Jeśli zatem prowadzisz firmę lub jesteś pracownikiem firmy z branży ślubnej i planujesz podnieść swoje kwalifikacje, zapraszamy do udziału w naszych szkoleniach. Jeśli nie prowadzić firmy i chcesz wziąć udział w szkoleniu jako osoba prywatna to również możesz ubiegać się o dofinansowanie.

Oferujemy 3 rodzaje szkoleń opartych o kompleksowe, autorskie programy. Szkolimy Mistrzów Ceremonii Ślubnych, Konsultantów Ślubnych oraz Koordynatorów Weselnych.

Szczegóły dotyczące naszych aktualnych projektów szkoleniowych z dofinansowaniem przez PARP, znajdziesz tutaj: BUR

Realizujemy również dofinansowane projekty szkoleniowe dla osób zarejestrowanych w Powiatowych Urzędach Pracy.